Thursday, May 27, 2010

Another Tag!

1. Pick out a scar you have, and explain how you got it.
On my knee! I used to go in the school bus when I was in my primary school. Once (More than once actually :D) I missed the bus, ran after it, caught it but slipped and fell! ;) [Ah.. so much like my life!!! :)]


2. What is on the walls in your room?

Paint, clock, and some pictures!


3. What does your phone look like?

Black with silver mini brick! ;)

4. What music do you listen to?
Anythin and everythin!!!


5. What is your current desktop picture?

6.What do you want more than anything right now?

A pill to erase this whole month’s memories! Trust me… worst ever!

7. Do you believe in gay marriage?

What does my belief have to do with it! It’s an individual's wish!


8. What time were you born?

Guess a little early! ;)


9. Are your parents still together?
Well… of course!


10. What are you listening to?

People yelling in the name of discussion!

11. The last person to make you cry?
It’ll be myself!


12. What is your favorite perfume/cologne?

Charlie


13. What kind of hair/eye colour do you like on the opposite sex?

Black/brown or black/grey ;)


14. Do you like pain killers?

Nah!!! Are they chocolate truffles to like em?


15. Are you too shy to ask someone out?

Nah!!!


16. Fave pizza topping?

Pineapple and chicken ;)


17. If you could eat anything right now, what would it be?

Chocolatesssss


18. Who was the last person you made mad

Tumaini? He he


19. Is anyone in love with you?
Many animate, inanimate, lively, lifeless things are!

I tag everyone who reads this! ^_^

18 comments:

  1. OMG u caught a running bus!! never seen a girl do it! And falling is an even bigger adventure...
    Whats that paint in ur room... do u paint?

    ReplyDelete
  2. 1. [Ah.. so much like my life!!! :)] -
    feel u hurt so deeply!

    6.What do you want more than anything right now?
    A pill to erase this whole month’s memories! Trust me… worst ever!
    feel u hurt so deeply!!

    11. The last person to make you cry?
    It’ll be myself!
    (nice one! any time cried in front of a mirror?
    just try.. u may laugh!!!)

    14. Do you like pain killers?
    Nah!!! Are they chocolate truffles to like em?
    (me love pain killer - that is my lover!)

    15. Are you too shy to ask someone out?
    Nah!!! (feel - not related to me!)

    18. Who was the last person you made mad?
    Tumaini? He he
    (describe it in five lines! feel - that may be ur next story!!)

    19. Is anyone in love with you?
    Many animate, inanimate, lively, lifeless things are!(again feel - not at all related to me!)


    I tag everyone who reads this! ^_^ (tagger or dagger!)

    ReplyDelete
  3. @Ajay: he he.. tat was yrs bak!!!
    @Arvind: :) all in the game!

    ReplyDelete
  4. pain killers?
    gives pains..
    and kills at last!
    (its not a haiku!!)

    ReplyDelete
  5. 8. What time were you born?
    Guess a little early! ;)
    - I dont think so. U born little late!

    11. The last person to make you cry?
    It’ll be myself!
    - I agree to it 100%

    18. Who was the last person you made mad
    Tumaini? He he
    - U bet! poor me :(

    19. Is anyone in love with you?
    Many animate, inanimate, lively, lifeless things are!
    - Thats not wat i heard! ;)

    ReplyDelete
  6. @Tum: born late?!?! ok i din understand tat.. but wat interests me more izzzz.... No.19!!! ;)

    ReplyDelete
  7. Loved the tag! Love your desktop picture and love your answer for pain killers! Tag well done!

    Btw, who can take this up?

    ReplyDelete
  8. @Neha: Thanks :) plz tag yourself... i would love to read urs! ^_^

    ReplyDelete
  9. forget to ask:
    more tags means - u r describing abt ur self more..

    that means - any alliance seeking proposal?

    ReplyDelete
  10. Loved your desktop pic.
    My answers would be the same for
    a few I guess-esp. chocolates:)

    ReplyDelete
  11. @Latha: Thanks ji! and yes Most women are cursed with chocolate addiction ;)

    ReplyDelete
  12. Questions and your answers were just perfect :)

    ReplyDelete
  13. @ The Rain Crab

    I am doing the tag then ;-)

    ReplyDelete
  14. @Deepak: Thank you ^_^ ^_^

    @Neha: My pleasure! :)

    ReplyDelete
  15. ha ha..another nice one..I love the tagged posts ^-^ aaah..but i love ur stories too ^-^ aaaaah but I love d random things u rite too ^0^

    I love ur blog...will shud up ;P

    ReplyDelete
  16. @Leks: You are makin me feel sooo good ^_^ thank youuuu!!!!

    ReplyDelete
  17. Is anyone in love with you?
    Many animate, inanimate, lively, lifeless things are!

    hahaha, like this answer sooo much. ;)

    ReplyDelete
  18. @Blommer: Thanks for visiting my blog... u've got a cute blog der!!! Keep reading!
    cheers!

    ReplyDelete

Drop in ur thoughs/comments/suggestion/ANYTHING!!!